tiistai 30. marraskuuta 2010

moikka!

moikku muikku pandat!! jos huomasitte blogissamme joulukalenterin niin mie en oo tiennyt joulukalenerista olin ihan hammillani kun nain sen mutta se oli hieno Ja onko Kivaa menna sukkien luo hakemaan yllatys manny on muuten tehnyt hyvaa tyota niinkun myos lili ja kaikkee hauskaa oon aika seko kijoittelemaan kirjoitan joka pv koska kukaan muu ei kirjoita ja minua innostuttaa kiikaa blogimme ja kaikkee ja kuulemma kamaria ja ella oli panfussa harmi et missasin mut ei se haittaa on kunnia nahda ne tuhatta kertaa :DD ja sit kun oon maisapanda minut voi huomata ukolla marcelilla 12345kl la ja jack7  eli ukot mulla ei lopu hetkes harmi kun en voi laittaa kuvia kun vasta luvalla mut en ymmarra miks mussukki voi vaan muokata no kyselen silta sit joskus mutta nyt hiukan panfusta sain semmosen ihanan tontun! siita koneesta tosta kuvasta varmaan huomasittekin mutta o ollut jo paljon tavaroita mutta moikka!


tassuttain maisapanda :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti