torstai 2. joulukuuta 2010

Hyvää joulunlähestymistä!

Moikka ja anteeksi kun vihreetä eli mua(lovelynataliaa) ei ole paljon ollut. Se johtuu tapaturmasta joka mulle tapahtui. Kaaduin nimittäin oikean käteni päälle. Mutta koitan urheasti kirjoittaa ja kysellä: mitäs teille kuuluu? On hirmu kivaa kun panfussa on 3päivän kultis. Saat siis tuunata pandasi itsesi näköiseski, ostaa/hoitaa lemmikkiä, pelata linnan terassilla olevaa peliä ja tietty sisustaa ja ostaa kalusteita puumajaasi. Super kivaa:D! Max ja Panfutiimi tekivät ihanasti kun sopivat sen sillee. Moikka!


Tassuttain:

lovelynatalia



(P.S: ihanat hiukset ja uudet vaatteet/kalusteet tulleet kuvastoon, äkkiä ostamaan!)

3 kommenttia:

  1. Vitsi tyhmä minä, tyhmä minä, tyhmä minä TYHMÄ MINÄÄÄÄÄ..Ois varmaa parempi jos en kirjoittas tätä blogii ollenkaa ku unohan sut aina.;(On vaa nii monta kirjottajaa..

    VastaaPoista
  2. Harmi ! Toivottavasti sun käsi paranne pian!

    VastaaPoista
  3. Kiitos Hannah ja onnea vielä.

    Ei se mitään Jenny. Ei kaikkea voi muitsaa aina.

    VastaaPoista