torstai 9. joulukuuta 2010

Joulukalenterist: +Kisa!!

Moikka!

Joulukalenterista on tupsahtanut jos jonkinlaista joulukoristeita ja se upea pukki-asu. Mutta vain kultikset saavat käyttää sitä HöH! Täällä blogissa näkyy pyörivän hyvin joten ajattelin pientä kisaa. Siitä voittaa 300 pk:ta ja kisa aikaa on 14.12 asti. Kommentit joissa arvostellaan mun tekstejä laitetaan vain tämän tekstin kommenteihin. Siis kisan idea on kertoa minulle mitä pidätte teksteistäni(VAIN MINUN) ja mitä paranneltavaa olisi. Moikka sitten ja osallistukaa ahkerasti ihanat pandat ja lukiat tietty!
(10 LUKIAA!!!! UPEETA)
Tassuttain:
Lovelynatalia

3 kommenttia:

  1. mä osallistun tähän! ainiin! punni täällä!♥♥♥
    no tässä tulee arvostelu! tämä blogi on toodella hyvä ja onhan täällä jo monta lukijaakin! kirjoitattte kaikki todella hienosti ja jos täytyisi arvostella 1-10 niin antaisin 10+!!! ei tarvitse parannella, jos ei halua mutta kyllä kannattaa kirjoitella juttuja monesti!! noh mä häivyn nyt koneelta mutta hyvää jatkoa ja toivottavasti tapaillaan panfussa! ♥♥♥♥☻☻☻☺☺☺☺☺☺!!♠T: punni
    :)P.S. olisi kiva jos kävisitte mun blogis.. sen nimi on punnin seikkailublogi ja löytyy panfun sivulta!♥

    VastaaPoista
  2. no täl on hyviä tekstejä tosi tosi hyviä ja hauskajo sä' teet jaks tehä vielä tälle jatka sama malli

    VastaaPoista